Stosując się do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, wprowadzone zostają nowe zasady funkcjonowania Urzędu Gminy w Przechlewie wynikające z troski o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Stosując się do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, wprowadzone zostają nowe zasady funkcjonowania Urzędu Gminy w Przechlewie wynikające z troski o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Od dnia 31 stycznia 2022 r. do dnia 28 lutego 2022 r. Urząd Gminy w Przechlewie będzie pracował w systemie hybrydowym. W związku z powyższym
obsługa interesantów odbywać się będzie w godzinach:
od 9:00 do 14:00 z przerwą od godziny 12:00 do godziny 12:30.
W godzinach pracy Urzędu będzie czynne również okienko podawcze zlokalizowane przy drzwiach wejściowych.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość, jednocześnie apelujemy o korzystanie z powyższych rozwiązań jedynie w przypadkach niecierpiących zwłoki.
Zachęcamy do załatwiania spraw:
- telefonicznie po nr: +48 59 83 34 301
- mailowo: ug@przechlewo.pl,
- lub za pośrednictwem platformy EPUAP
Proszę o bezwzględne przestrzeganie tych wymogów!
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.