Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego

Formularz - Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego

Szanowni Państwo!

W związku z nowelizacją ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym informujemy, że wnioski i uwagi do projektów aktów planowania przestrzennego oraz wnioski o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego należy składać na urzędowym formularzu:

Wzór formularza określony został Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii.

Obowiązuje jeden wzór formularza dla wszystkich wskazanych w nim rodzajów wnoszonych pism dotyczących aktu planowania przestrzennego:

  • wniosków do projektu aktu planowania przestrzennego
  • uwag do projektu aktu planowania przestrzennego
  • wniosków o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego

Właściwy rodzaj pisma oraz aktu planowania przestrzennego należy wybrać zaznaczając właściwą pozycję w formularzu.

Zgodnie z ustawą wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, uwagę oraz wniosek o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.

Poniżej znajdą Państwo do pobrania wzór formularza, przykłady wypełnionych formularzy oraz instrukcję.

Załączniki